Obchodní podmínky
Obchodní podmínky a reklamační řád
FC Baník Ostrava, a.s.
Všeobecně
- Těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem se řídí veškerý online prodej vstupenek na sportovní, kulturní, společenské, nebo jiné akce, (dále jen “Akce”) pořádané FC Baník Ostrava, a.s. se sídlem Bukovanského 4/1028, Slezská Ostrava 710 00, IČ 64610128, (dále jako „FCB“).
- Smluvní vztah vzniká výlučně mezi FCB jako pořadatelem Akce a vlastníkem (držitelem) vstupenky.
- Těmito obchodními podmínkami se řídí veškerý prodej vstupenek realizovaný jak na prodejních místech FCB, kterými jsou pokladny Městského stadionu v Ostravě-Vítkovicích, pobočky městského informačního centra Ostrava, tak i prostřednictvím internetového prodejního místa FCB na internetové adrese www.fcb.cz, (dále jako „online prodej“).
- Zakoupením vstupenky na Akci vyjadřuje vlastník vstupenky, (dále jako „fanoušek“), souhlas s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a zavazuje se jimi řídit.
- Vstupenkou se pro účely těchto obchodních podmínek a reklamačního řádu rozumí i permanentní vstupenka.
- Vstupenka se jakýmikoliv dodatečnými úpravami, poškozením nebo zničením stává neplatnou.
- Vstupenka opravňuje výhradně k návštěvě Akce uvedené na vstupence. Při opuštění místa konání Akce pozbývá vstupenka svoji platnosti a opakovaný vstup na Akci není možný. Poslední věta se nevztahuje pro permanentní vstupenky.
- Fanoušek je v souvislosti se vstupem na konkrétní Akci vždy povinen dodržovat pravidla stanovená FCB. Je rovněž povinen podrobit se provoznímu a návštěvnímu řádu místa konání Akce, dodržovat pokyny FCB, pořadatelů a bezpečnostních pracovníků.
- FCB si vyhrazuje právo na změnu programu, termínu nebo místa konání Akce. Nákupem vstupenky bere zákazník toto právo FCB na vědomí.
- Veškeré dotazy, připomínky nebo stížnosti týkající se prodeje vstupenek může fanoušek zaslat písemně na adresu FC Baník Ostrava, Bukovanského 4/1028, 710 00 Ostrava, nebo na e-mail ticketing@fcb.cz. Případně je fanoušek oprávněn se obrátit na Českou obchodní inspekci.
Postup při online prodeji jednorázových vstupenek
- Tato část obchodních podmínek se týká jen prodeje jednorázových vstupenek na Akci. Prodej permanentek je možný pouze ve fanshopu FCB.
- Online prodej vstupenek je možný na internetových stránkách www.fcb.cz
- Po zaplacení ceny vstupenky již není možné vstupenku (místo) měnit. Fanoušek nemá nárok na vrácení ceny vstupenky.
- Cena vstupenky na Akci se fanouškovi zobrazuje před jejím zaplacením podle zvoleného místa vstupenky a druhu Akce. Fanoušek tak vždy před zaplacením zná cenu vstupenky.
- Odesláním požadavku na vybranou vstupenku se fanoušek zavazuje řídit pravidly stanovenými v těchto obchodních podmínkách a reklamačním řádu FCB.
- Vstupenku na Akci je možné prostřednictvím online prodeje koupit nejpozději do skončení Akce.
- Fanoušek jako spotřebitel zakoupením vstupenky ve smyslu ustanovení § 1837 písm. a) občanského zákoníku souhlasí, že poskytnutí služeb (umožnění návštěvy Akce) se uskuteční ještě před uplynutím zákonné 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy. Fanoušek bere na vědomí, že z tohoto důvodu nemá právo na odstoupení od smlouvy v souvislosti s prodejem vstupenky na Akci.
Reklamační řád
- Veškeré reklamace vstupenek zakoupených na Akce FCB se řídí těmito obchodními podmínkami.
- Zaplacená cena vstupenky se nevrací, pokud není v těchto obchodních podmínkách nebo reklamačním řádu výslovně uvedeno jinak.
- FCB neodpovídá za to, že se Akce nebude konat z důvodů mimořádných skutečností, kterými jsou myšleny zejména výjimečný nebo válečný stavy, stav nouze, kontumace sportovního utkání z důvodu na straně hostujícího týmu apod. V takovém případě nemá fanoušek právo na vrácení ceny zakoupené vstupenky.
- V případě nekonání Akce z jiných důvodů, zejména důvody na straně FCB, nepříznivé povětrnostní podmínky apod., má fanoušek nárok na vrácení ceny vstupenky na základě jejího předložení v prodejním místě. Toto ustanovení se netýká permanentních vstupenek.
- Bude-li vrácena cena vstupenky postupem podle bodu 25., nebudou fanouškovi vráceny poplatky zaplacené FCB za použití platební karty fanouškem.
- V případě poškození, zničení, ztráty nebo odcizení vstupenky nebude vstupenka nahrazována novou a zákazníkovi nebude poskytnuta náhrada.
- Veškeré reklamace je možné provést osobně na prodejních místech nebo jiným vhodným způsobem na kontaktních místech či písemně na adresu FC Baník Ostrava, Bukovanského 4/1028, 710 00 Ostrava, nebo také písemně na e-mail ticketing@fcb.cz.
Ochrana osobních údajů
- Zakoupením vstupenky dává fanoušek souhlas FCB v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a ve smyslu zákona 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a to i prostřednictvím elektronické komunikace, se zpracováním osobních údajů fanouška poskytnutých v rámci prodeje vstupenky, tj. zejména osobních údajů vyplněných v rámci aktivace karty FCB pro online prodej, při uzavření smluvního vztahu (prodeje vstupenky) a dalších osobních údajů následně poskytnutých v rámci komunikace s FCB. Fanoušek souhlasí se zpracováním uvedených osobních údajů po dobu od prodeje vstupenky na Akci a po nezbytně nutnou dobu po jejím skončení, zejména k archivaci a likvidaci osobních údajů fanouška. Fanoušek souhlasí s tím, že jeho osobní údaje budou zpracovávány FCB jakožto správcem a souhlasí s tím, že FCB je oprávněn pověřit zpracováním osobních údajů jiného zpracovatele.
- FCB zpracovává jen nezbytně nutné osobní údaje fanouška. Účelem zpracování osobních údajů fanouška je splnění zákonných povinností FCB jako správce, zajištění bezpečnosti a pořádku v průběhu Akce, komunikace s fanouškem, pro pozdější využití, jako je např. odesílání zakoupených vstupenek, zasílání informací o změnách Akcí či vstupenek, dále za účelem vyhodnocení, udržení a zdokonalování vztahů fanoušky nebo pro vylepšování svých služeb a produktů, pro jejich pozdější využití pro statistické účely.
- Výše uvedené skutečnosti slouží rovněž jako informace ve smyslu § 11 zákona o ochraně osobních údajů. Fanoušek má práva dle zák. č. 101/2000 Sb., tj. zejména, že poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, fanoušek může kdykoliv požádat FCB o informaci o zpracovávání svých osobních údajů, může požádat o vysvětlení, požadovat, aby FCB opravil, blokoval, doplnil nebo zlikvidoval nesprávné nebo neaktuální osobní údaje fanouška.
- Fanoušek může FCB žádat o informaci o zpracování svých osobních údajů. Za poskytnutí informací může být požadována ze strany FCB náhrada skutečně vynaložených nákladů za poskytnutí informací.
- Každý fanoušek, který zjistí nebo se domnívá, že FCB provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života fanouška nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může
I. požádat FCB o vysvětlení,
II. požadovat, aby FCB nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.
Je-li žádost fanouška shledána oprávněnou, FCB odstraní neprodleně závadný stav a vyrozumí fanouška o přijatých opatřeních,
- Fanoušek může svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv písemně a bezplatně odvolat na adrese sídla FCB.
- FCB osobní údaje shromažďuje a uchovává prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečeném datovém úložišti. Osobní údaje jsou chráněny v souladu s uvedeným zákonem o ochraně osobních údajů.
Závěrečná ustanovení
- Pokud by bylo některé ustanovení těchto obchodních podmínek a reklamačního řádu neplatné, zůstává platnost ostatních ustanovení nedotčena.
- FCB si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky a reklamační řád aktualizovat.
- Tyto obchodní podmínky a reklamační řád vstupují v platnost a účinnost jejich zveřejněním.