Nemalé porodní bolesti provázely první domácí zápas Baníku v oblasti zajištění občerstvení. Baník si je značných nedostatků, které se v této věci v sobotu na stadionu vyskytly, zcela vědom. Fanouškům se za ně omlouvá a už nyní ve spolupráci se společností 4catering naplno pracuje na maximálním možném zlepšení.
Nedostatků si je vědoma také společnost 4catering, která vznikla sloučením renomovaných cateringových firem právě za účelem zajištění plnohodnotně funkčního občerstvení na domácích zápasech Baníku.
„Chceme se za veškeré nedostatky fanouškům omluvit. Veškerých oprávněných chyb si jsme vědomi a pracujeme na jejich odstranění. Ano, máme od fanoušků žlutou kartu a nedovolíme, aby byla v dalším zápase červená,“ uvedl Pavel Holšán, zástupce společnosti 4catering, která už nyní přichází se souborem opatření. Ta by měla mít v každém případě za následek vylepšení služeb v řadě oblastí. Například pokud jde o obsluhu a pomalou, či špatnou organizaci. „Dojde k doplnění o zkušené výčepní, z nichž nyní velká část čerpala dovolenou, a u brigádníků k opětovnému proškolení stylu čepování na akcích podobného typu, které je odlišné od běžné restaurace,“ ujišťuje Pavel Holšán.
Zástupci 4catering vědí také o problémech s nadměrným pěněním piva při čepování. „Ano, došlo sice k výměně a sanitaci pivního vedení a čepovacích kohoutů, a to včetně profuků, ale je ještě nutné kompletní rozebrání veškerých části chladících agregátů. Vždy bude navíc provedena kompletní kontrola bezproblémové funkčnosti již 3 hodiny před zápasem, tak ať je dostatečný prostor pro eventuální rychlou nápravu,“ ujišťuje Pavel Holšán.
Vylepšení je nutné také pokud jde o sortiment a jeho dostupnost po dobu celého utkání. „Snažili jsme se o až moc velké prodejní portfolio, což se ve finále ukázalo jako kontraproduktivní. Napříště dojde ke stažení čepovaného birellu, ten bude k dostání v plechu, a tím k uvolnění dalších "kohoutů" pro pivo. A kromě toho přikročíme k zaskladnění, a to předimenzovanému, stánku celým sortimentem včetně obalů již den dopředu Dojde k navýšení počtu obsluhy na 25 lidí, budou přidány tři nové stánky, jeden foodtruck a zejména beerjet, jenž bude umístěn k sektoru B,“ pokračuje zástupce společnosti 4catering.
„Chci dát ještě jednou všem fanouškům, kteří byli v sobotu na fotbale a narazili na jakýkoliv problém s občerstvením, jasně najevo, že nás nastalá situace velmi znepokojila, že se za ni maximálním způsobem omlouváme a že děláme od prvního okamžiku vše pro to, aby se žádný z problémů neopakoval a aby už od příštího zápasu vše fungovalo tak, jak si představujeme my, ale zejména jak si představují fanoušci Baníku!“ uzavírá Pavel Holšán.