Baník Ostrava posiluje na obchodním a marketingovém poli. Novým obchodním a marketingovým ředitelem se stává Petr Táč. Šéfem oddělení komunikace a vnějších vztahů nadále zůstává Martin Rak.
Baník Ostrava pokračuje ve svém rozvoji i na mimosportovním poli. Nástup ředitele Petra Táče je logickým vyústěním. „Naší snahou je nadále rozšiřovat portfolio partnerů klubu. Což obnáší množství manažerské práce, a proto jsme se rozhodli rozšířit i vedení samotného klubu,“ uvedl Michal Bělák, výkonný ředitel Baníku Ostrava. „Petr Táč je člověk se značnými zkušenostmi z oblasti obchodu, velice dobře zná ostravské prostředí a má četné zkušenosti i z fotbalu samotného. Proto si od jeho příchodu právem slibujeme posílení zejména v oblasti obchodu,“ řekl Michal Bělák.
Ředitelem v oblasti komunikace a vnějších vztahů s fanoušky i partnery klubu nadále zůstává Martin Rak. Klub ostatně již před sezonou avizoval snahu zlepšit se v komunikaci s fanoušky. Již v minulém roce klub nabídl svým fanouškům mail fanousci@fcb.cz. Komunikaci na sociálních sítích převzal Baník od externí firmy zpět do správy kmenových zaměstnanců klubu. Nově si klubové vedení zadalo odbornou analýzu sociálních sítí, aby mělo jistotu, že informace a komunikace probíhají správně.
„Baník chce jít cestou ještě většího osobního přístupu nejen ke svým obchodním partnerům, ale i svým fanouškům,“ uvedl Martin Rak. „Ale vzhledem ke skutečnosti, že se kolem klubu, jeho hráčů, trenérů i členů vedení, stále častěji objevují informace, z nichž většina není založena na pravdě, je neúplná, nepochopená, vytržená z kontextu či dokonce nepravdivá, zavádí Baník oficiální možnost pro všechny fanoušky vznést dotaz na konkrétní osobu či oblast, která ho v klubu zajímá,“ dodal Martin Rak.
Jednou za určitý časový úsek dostanou fanoušci možnost obrátit se s dotazem na konkrétní osobu z vedení Baníku Ostrava. Dostanou oficiální odpověď, která jako jediná bude mít punc pravdivosti. „Věřím, že fanoušci tento krok ocení,“ doplnil Martin Rak.