Dobrá a důležitá zpráva pro Baník a všechny jeho fanoušky. Novým významným partnerem FC Baník Ostrava se stává společnost MOL Česká republika. Obě strany se v minulých dnech dohodly na uzavření spolupráce.
Logo sponzora MOL mohli fanoušci Baníku prostřednictvím televizního přenosu poprvé vidět na reklamních nosičích při utkání s Jabloncem v neděli 14. února.
MOL Česká republika, provozovatel druhé největší sítě čerpacích stanic v tuzemsku, se kontraktem s ostravským klubem připojuje k partnerům jako Puma, Radegast, Solaris nebo MM Reality. „Jsme rádi, že se společnost MOL rozhodla spojit se značkou FC Baník Ostrava. Obě naše značky spojuje vytrvalost, energický a ambiciózní přístup, a věřím, že se tak bude jednat o přínosné partnerství pro obě dvě strany,“ uvedl Michal Bělák, výkonný ředitel FC Baník Ostrava.
MOL se podpoře českého sportu věnuje dlouhodobě. Za dobu svého působení v Česku podporoval již ženskou házenkářskou MOL Ligu, tým ERA Basketball Nymburk, rally tým Vančík Motorsport nebo tenistku Karolínu Plíškovou. MOL však ani ve fotbale není nováčkem – již pátým rokem spolupracuje s Fotbalovou asociací ČR jako titulární partner MOL Cup. „Od počátku působení značky MOL v Česku se angažujeme jako sponzor českého sportu; týmů i jednotlivců. Chceme pomoci sportovcům a týmům růst a neustále se zlepšovat – stejně jako se o to snažíme my v MOL. Partnerství s Baníkem do naší strategie skvěle zapadá,“ říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.