Ligová fotbalová asociace během zimní přestávky přistoupila k zásadnímu kroku na poli obchodním, kde došlo po dlouhých letech ke změně na pozici automobilového partnera.
Novým oficiálním partnerem FORTUNA:LIGY, který současně zajistí vozový park všem klubům nejvyšší soutěže, se od ledna 2021 stala společnost Louda auto, největší dealer nových vozů Škoda, zastupující dalších 10 značek automobilů a současně prodejce zánovních ojetých vozů pod značkou Louda Auto +. Je to poprvé v české historii, kdy se český prodejce vozů stává partnerem nejvyšší fotbalové ligy.
„Všech 18 prvoligových klubů FORTUNA:LIGY dostane od náš zapůjčeny nejen nové automobily značky Škoda, ale také Hyundai a Ford,“ oznámil Pavel Louda, majitel společnosti Louda Auto. Jedná se podle něj o strategické partnerství s víceletou perspektivou, která zajistí fotbalovým klubům maximální mobilitu.
„Spojení FORTUNA:LIGY s jedním z největších českých víceznačkových prodejců nových a ojetých vozů přináší pro všechny prvoligové profesionální kluby zásadní benefity v rámci jejich mobility. Vážíme si tak velké podpory a vítáme do naší fotbalové rodiny silného a dlouhodobého strategického partnera,“ konstatoval předseda Ligového výboru LFA Dušan Svoboda.
Společnost Louda auto si vstupem k FORTUNA:LIZE slibuje větší viditelnost své značky. „Partnerství s ligovým fotbalem marketingově využijeme především pro zviditelnění našich pěti prodejen Louda Auto+, které obchodují se zánovními i ojetými vozy a poskytují zákazníkům řadu unikátních plusů, ať už v oblasti garancí nebo financování,“ připomněl ředitel prodeje ojetých vozů Louda Auto+ Robert Imling.
Vozy budou fotbalovým klubům vyměněny za nové vždy po půl roce, jako zánovní pak budou s plnou zárukou nabídnuty veřejnosti prostřednictvím sítě autobazarů Auto Louda+. Ty sídlí v Praze, Poděbradech, Pardubicích, Svitavách a Teplicích, a to v sousedství prodejen nových vozů Louda Auto. „V současné době je pro nás příchod tak důležitého partnera velmi pozitivní zprávou. Těšíme se na spolupráci s Louda Auto a věříme, že spojení bude dlouhodobě dávat smysl oběma stranám,“ dodal Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel LFA.