Společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) se od července stává novým generálním partnerem Akademie FC Baník Ostrava. Obě strany se v minulých dnech dohodly na uzavření spolupráce. Prostřednictvím partnerství nošovická automobilka podpoří sportovní přípravu dětí a mládeže v jednom z nejúspěšnějších fotbalových klubů v ČR.
„FC Baník Ostrava a nošovický Hyundai jsou nejen v regionu významnými značkami. Cítíme, že nastal správný čas nastartovat vzájemnou spolupráci. Mládežnický sport dostal v době pandemie tvrdou ránu, proto věříme, že i díky naší podpoře získají mladí fotbalisté Baníku nejlepší podmínky pro svůj další sportovní i osobnostní rozvoj,“ uvedl Petr Michník, zástupce vedoucího subdivize administrativy v HMMC.
Nošovická automobilka Hyundai dlouhodobě podporuje zejména prostřednictvím grantů sportovní oddíly napříč Moravskoslezským krajem. Partnerství s Akademií FC Baník Ostrava zapadá do firemní strategie zaměřené mj. na podporu mladých talentů. „Záleží nám na rozvoji regionu, ve kterém působíme. Baníkovská mládež má odjakživa výsadní postavení na tuzemské fotbalové mapě a zaslouží si naši podporu,“ doplnil Petr Michník.
Prostřednictví Akademie FC Baník Ostrava je organizována celoroční a systematická sportovní příprava dětí a mládeže. Cílem je výchova komplexních vrcholových sportovců. Klub navíc spolupracuje s dalšími oddíly v regionu.
„Je to pro nás obrovský úspěch a ještě větší závazek. Nesmírně si ceníme toho, že jsme navázali partnerství s významným globálním hráčem na automobilovém trhu a především s jedním z bezesporu nejvýznamnějších koncernů a zaměstnavatelů v regionu. Dneškem skončila skoro rok dlouhá jednání o naší spolupráci a pevně věříme, že se nadále bude vyvíjet k oboustranné spokojenosti. Zatím bude podpora Hyundai směřovat primárně k naší akademii a slibujeme si do budoucna naplnit velký potenciál obou značek,“ řekl výkonný ředitel FC Baník Ostrava Michal Bělák.
Český fotbal a značka Hyundai k sobě patří již delší dobu – řadu let je navázána úspěšná spolupráce českého zastoupení značky Hyundai s fotbalovou reprezentací. „Fotbal je celosvětový fenomén. V našem regionu má Baník Ostrava silný zvuk. Dobře také víme, že mezi třemi tisícovkami našich zaměstnanců je velký počet fanoušků klubu. Spolupráce dvou silných značek v regionu i proto dává smysl,“ míní Petr Michník z nošovické automobilky Hyundai.