Předprodej na finálové utkání MOL Cupu v Olomouci podle očekávání netrval dlouho. Vzhledem k extrémnímu zájmu fanoušků o zápas mezi Baníkem a Slavií se rychle prodalo zhruba 2000 lístků určených do první vlny předprodeje.
Baník musel obrovskou poptávku uspokojit z 3871 kusů vstupenek, které mu byly přiděleny pořadatelem zápasu Fotbalovou asociací ČR. Přibližně třetinu vyhradil pravidelným výjezdovým fanouškům, pět stovek vyblokoval pro potřeby vedení klubu a hráčů a zbylých 2000 lístků si v úterý dopoledne rozebrali permanentkáři, kteří měl přednostní právo nákupu.
Ačkoliv momentálně tedy vstupenky do baníkovského sektoru na Andrově stadionu nejsou, nemusí se jednat o definitivní stav. Vedení Baníku se nyní intenzivně snaží s vedením fotbalové asociace vyjednat ještě dodatečně novou várku lístků, který by případně nevyužili svazoví partneři.