Téměř čtvrt milionu korun, přesně 220 997 Kč, činí výtěžek online aukce speciálních dresů, v nichž Baník nastoupil k loňskému prosincovému utkání se Sigmou Olomouc. Dresy byly připomínkou 50. výročí uvaření první várky piva v nošovickém pivovaru. Výtěžek aukce putoval na konto určené zmírnění škod po ekologické havárii na řece Bečvě.
Ve speciálních dresech vyběhli hráči Baníku na trávník v domácím prosincovém zápase Sigmě Olomouc. Dresy byly kromě jmenovek hráčů a znaku klubu opatřeny také jmenovkami důležitých osobností z historie nebo současnosti pivovaru Radegast, speciálním výročním logem pivovaru a také sloganem "Život je hořký. Bohudík."
Fanoušci vydražili celkem 26 sad dresů. Nejdražším, s cenovkou 14 100 Kč, se stal dres brankáře Jana Laštůvky (se jménem prvního sládka pivovaru Jaromíra Franzla na rukávu).
Baník Ostrava děkuje všem fanouškům, kteří se aukce zúčastnili a přispěli tak k nápravě vážné ekologické katastrofy v řece Bečvě.