Ještě větší úspěch než v loňském roce zaznamenala akce Baníku, jenž věnoval všem fanynkám jako dárek k MDŽ možnost vstupu na utkání s Mladou Boleslaví zdarma. Žen a dívek, které tuto možnost využily, přišlo na nedělní duel Baníku více než tisíc!
Když se Baník v loňském roce rozhodl uskutečnit tuto promoakci poprvé a nabídnout ženám a dívkám k MDŽ vstup na domácí ligový duel zdarma, využilo této možnost téměř osm stovek fanynek.
"Považovali jsme to loni za velmi dobré číslo a také zajímavý signál. A tak jsme ani chvíli neváhali a k letošnímu MDŽ jsme akci zopakovali. A výsledek je ještě lepší než loni," konstatoval Matěj Šturala, marketingový a PR ředitel Baníku.
"Letos nabídku využilo přesně 1011 žen, takže se dá říct, že jsme v rámci akce k MDŽ zvedli celkovou návštěvu na utkání s Boleslaví zhruba o desetinu," doplnil Matěj Šturala fakta o celkovém počtu diváků na nedělním zápase, který překročil hranici 11 a půl tisíc. "Jsme za tento úspěch rádi a zcela určitě budeme v podobných akcích pokračovat," ujistil marketingový a PR šéf klubu.