Baník Ostrava se s koncem výročního roku 2022 rozloučil s výročním logem a vrátil se zpět k užívání tradičního klubového loga, tedy bez výroční kontury. Znak Baníku ve své tradiční podobě se v jarní části rozehrané sezony vrátí i na dresy.
Výroční logo začal Baník používat v roce 2021 se zahájením oslav sta let trvání klubu. Více než rok trvající oslavy skončily, minulostí je už také výroční rok 2022, takže klub bude znovu na všech platformách užívat své tradiční logo v nezměněné podobě.
Návrat k tradičnímu logu Baníku je návratem k tradici, nicméně od Nového roku pozměnil Baník svou vizuální identitu. „S koncem oslav začíná nová éra klubu, Baník vstoupil do nového století své existence, proto jsme se rozhodli pozměnit i vizuální identitu. Ta nová má čistší, jednoduší, přímější a modernější styl. Myslím si, že je velmi povedená, pracovali jsme na ní několik posledních měsíců s novým grafikem, který posílil naše řady, a řekl bych, že Baník bude díky nové vizuální identitě zase výraznější,“ uvedl Matěj Šturala, marketingový a PR ředitel Baníku Ostrava. „Nový grafický styl už mohou fanoušci vidět v našich nových grafikách na sociálních sítích, změnilo se i intro klubových videí, za krátký čas odlétáme do tureckého Beleku a veškerá komunikace z tohoto herního soustředění bude provázena logem, které jsme pro pobyt v Beleku speciálně vytvořili,“ dodal Matěj Šturala.