I když sezona ještě nekončí, Baník už nyní může vykázat výrazný divácký nárůst na utkáních hraných na Městském stadionu. S průměrem 10 697 diváků na zápas se Baník v tabulce domácí návštěvnosti v základní části FORTUNA:LIGY zařadil celkově na třetí místo za Slavii a Spartu. Je tak i suverénně nejnavštěvovanějším sportovním klubem v regionu.
Patnáct domácích zápasů Baníku navštívilo úhrnem 160 469 lidí. V meziročním srovnání to je nárůst o 42 125 diváků, což loňský průměr z 7890 znatelně navyšuje na aktuálních 10 698. Dá se očekávat, že v atraktivní finálové skupině by mělo číslo znovu ještě o něco povyskočit.
Baník se hned v devíti z patnácti domácích zápasů přehoupl přes pěticifernou hranici. Úplně vyprodáno bylo na slezském derby s Opavou (15100), patnácti tisícům se přiblížily i zápasy se Spartou (14212) a Slavií (14294), nejmenší návštěvou bylo naopak v pozdním prosincovém termínu poslední utkání před zimní přestávkou proti Olomouci (6251).
Vyšším průměrem než Baník se může pochlubit jen Slavia (13057) a Sparta (11564), oproti minulé sezoně naopak Baník předstihl mistrovskou Plzeň (9021). Pak následuje obrovská propast, pátý Liberec měl průměrnou domácí návštěvnost 4865.
Baník do konce sezony čekají na Městském stadionu v Ostravě minimálně ještě dva zápasy. Se Slavií a Libercem, případně play off o Evropskou ligu, pokud by skončil po nadstavbě na pátém místě. Padne v průměrné návštěvnosti hranice 11 tisíc?