Od úterka Baník nabízí svým fanouškům novou komunikační platformu “Baník v mobilu.” Podobnou službu pro své fanoušky nabízí například řada fotbalových klubů v Bundeslize. Ve Slezsku a na Moravě je Baník prvním klubem, který tento typ mobilní digitální komunikace nabídne.
“Novou službu jsme připravili ve spolupráci se společnostmi Chytrý Honza a Your Pass,” prohlásil marketingový ředitel Baníku Jindřich Středula. “Věříme, že nová služba “Baník v mobilu” zajistí fanouškům mnohem větší komfort. Nabídne příjemnější a rychlejší formu komunikace. Fanoušci budou mít díky nové platformě například neustále přístup k novinkám, aktuálním informacím nebo slevovým akcím. Na úvod třeba mohou vyhrát setkání s Milanem Barošem a další zajímavé ceny."
Nová služba “Baník v mobilu” se ukládá do mobilu jednoduchým naskenováním QR kódu (viz odkaz, obrázek pod textem nebo například v úterní příloze Moravskoslezského deníku) a pro všechny fanoušky a příznivce Baníku je zdarma.
Fanoušci s iPhony si pro použití služby “Baník v mobilu” nemusí stahovat vůbec žádnou další aplikaci. Na iOS se platforma ukládá do systémové aplikace Wallet. Po načtení QR kódu - ve chvíli, kdy se objeví úvodní stránka - stačí pouze zmáčknout tlačítko “Přidat” (vpravo nahoře) a aplikace se do Wallet uloží automaticky.
Na Androidu existuje podobných aplikací, kteří si poradí s formátem nové služby “Baník v mobilu” více. Ideální je například aplikace “Pass2U”, kterou je potřeba stáhnout do mobilu ještě před naskenováním QR kódu. Kromě služby “Baník v mobilu” může aplikace “Pass2U” spravovat i letenky, vstupenky, nebo rezervace z Booking.com.