Baník po návratu do první ligy výrazně navyšuje počet prodejních míst, kde bude možné nakoupit celosezonní permanentky a vstupenky na jednotlivé zápasy. Nově si navíc budou moct koupit vstupenky na internetu i neregistrovaní fanoušci.
"Naše obec příznivců je natolik početná, že už není možné prodávat permanentky pouze ve Fanshopu na Bazalech a pouze pro registrované. Proto jsme se dohodli s provozovatelem se společností IRSnet CZ, že se stane našim výhradním prodejcem na internetu, a současně rozšíří škálu našich služeb tak, že od nové sezony si bude moct koupit lístek na utkání přes internet už úplně každý," řekl obchodní a marketingový ředitel ostravského klubu Jindřich Středula.
Společnost IRSnet CZ je významným hráčem na trhu on-line vstupenek v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny TICKETPORTAL, která působí ve střední Evropě. V České republice vlastní předprodejní síť s více jak 350 prodejními místy a hlavně webový portál www.ticketportal.cz, který je určen pro všechny zájemce o vstupenky na kulturní a sportovní akce. Právě zde budou vstupenky na Baník již brzy v prodeji.
"Baník Ostrava patří k nejslavnějším a nejúspěšnějším fotbalovým klubům v České republice a návštěva jeho zápasů patří díky úžasné atmosféře k nezapomenutelným zážitkům. Jsme rádi, že jsme se s Baníkem dohodli na spolupráci a že budeme prodávat vstupenky na jeho zápasy," uvedl za Ticketportal Filip Němec.
Spuštění prodeje se očekává každým dnem. "V současné době již testujeme prodejní aplikaci, tak abychom mohli s předprodejem na novou sezónu začít co nejdříve," potvrdil obchodní ředitel Baníku Jindřich Středula. "V první fázi začneme s prodejem sezonních permanentek. Později přibudou jednotlivé vstupenky na další zápasy. V pátek se chystáme zveřejnit konkrétní ceny. Jediné, co k tomu nyní mohu říct, je, že chceme našim fanouškům, kteří jsou nejlepší v lize, nabídnout velmi výhodné ceny tak, abychom měli pokaždé plný dům jako v případě posledního utkání minulé sezony," uvedl Jindřich Středula.