Dlouho očekávané nové dresy Baníku pro fanoušky budou v prodeji na druhém domácím zápase s Teplicemi.
“Nové dresy jsme chtěli mít v prodeji již na prvním domácím zápase se Slavií. Bohužel nám je české zastoupení Adidasu nestihlo dodat včas. Celosvětové dodací lhůty Adidasu se počítají v řádech čtvrtletí, a přestože jsme fanouškovské dresy objednávali brzy na jaře, do Ostravy dorazily až v srpnu,” vysvětluje obchodní a marketingový ředitel Baníku Jindřich Středula.
“Možná jsme si to trochu zavinili sami, protože jsme pro naše hráče nevybrali nějaký starý výběhový model, ale naopak typ dresu, o který je v Evropě enormní zájem,” říká s nadsázkou Středula, který v červenci vyvolal jednání s Adidasem o urychlení dodávek. “Zpočátku to totiž vypadalo, že nové dresy dorazí do Ostravy až na konci října. To pro nás bylo samozřejmě nepřijatelné,” dodává Středula.
Nové dresy budou poprvé v prodeji na Městském stadionu v Ostravě v sobotu ve stáncích oficiálního klubového fanshopu. Dospělé dresy se budou prodávat ve dvou variantách. Za 1190 Kč (čistý nový dres s logem Baníku) a 1590 Kč (nový dres s logem Baníku a logy všech partnerů). “Ve srovnání s loňským rokem jsme jich objednali trojnásobek, tak snad se dostane na všechny zájemce,” říká závěrem Jindřich Středula z Baníku.
Zbylé dresy se budou prodávat od pondělí v kamenné prodejně ve Fanshopu na Bazalech.